Tå nummer två avklarad!

Äntligen har min andra tå blivit opererad!! Idag av en annan läkare, en snygg, ung, läkare ;) han gjorde annorlunda än vad den andra gjorde. Han klippte upp halva nageln och röck bort den. Så nu hoppas jag att allt ska bli bra. Den andra har ju inte läkt hundra procent ännu, hoppas den här går fortare.
När jag blev opererad var Millie med mormor i centrum. De har ett nytt lekrum där Millie kröp runt och när jag kom dit var hon överlycklig under ett bord där hon kunde se sig själv


Kommentarer
Jacqueline

Åhh hoppas verkligen tårna blir bra snart!!
Stackars dig <3

Söta Millie, vi saknar redan er. Vi ses på måndag, hoppas vi :)
Puss

2012-09-14 @ 20:55:23
URL: http://lovinesmamma.bloggplatsen.se
mami

Espero que el "mijito" que te operó ésta vez haya hecho un buen trabajo para que sanes definitivamente de tu dedito. Besitos para ti mi reinita preciosa.

2012-09-21 @ 23:17:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback