Tuberkolosvaccin

Idag har vi varit på bvc för att få en liten spruta i armen. Det gick ganska bra, lite gnäll men det gick över fort! Millie är nu 68,4 låmg och vägen 8430gram, hon har bara gått upp hundra gram sista månaden men tydligen blir det så när de börjar röra sig så mycket (skönt tycker min rygg och armar)! Juste, på vägen ut därifår så frågade de om vi ville vara med i en forskning om pneumokockervaccinet. Så de tog ett litet snorprov och Millie fick en liten katt för det :)
På eftermiddagen kom Jaqueline och Lovine över och lekte en stund och sen när pappa kom hem åkte vi till barnens hus och köpte en åkpåse till vagnen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0