Vi älskar Naked Juice Bar!

Idag träffades vi med Jaqueline och Lovine. Vi började med att promenera med tjejerna så att de sov i sina vagnar. Sen när de vaknade gick vi till öppna förskolan på sångstund :)

När vi kom hem sen sov Millie en liten stund igen medans vi åt och sen fick vi plötsligt för oss att åka till bigbaby i häggvik för att köpa ett typ överdrag till den där bågen som sitter på vagnen som Millie kan hålla i, den hade massa lappar så förhoppningsvis kanske Millie tycker att den är rolig och kan sitta lugnare i vagnen och pilla på den.

Efter det åkte vi till sollentuna centrum för att inte bara vara hemma med Millie. Där köpte vi en smootie från Naked juice bar (de har världens godaste juicer där!! På riktigt!) det tyckte Millie också, jag och Linus fick snabba oss att dricka så att inte hon skulle ta hela ;)
Sen kom vi hem och nattade Millie nästan på en gång!


Kommentarer
mormor

Qué locos, acostumbrándola a las cosas dulces! Después me va a comer todos los dulces a mi ;-))

2012-09-21 @ 23:14:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0