Bajen

Idag har Hammarby haft sin hemmapremiär. Så dagen började med lite gos och frukost och sen fixa iväg mig in mot söder med mina brorsor och systerson. Vid premiären är det tradition att man samlas på björns trädgård, dricker öl, sjunger och har trevligt och sen marsherar man i ett långt tåg till söderstadion. Jag älskar det! Stämningen är skön och det är häftigt tycker jag helt enkelt med alla människor :)

Första halvlek var ganska tråkig men det stod ändå 1-1. Andra halvlek var mer fartfylld och bjöd på många bra chanser men tyvärr blev det inga fler mål.

Jag åkte hem med ont i fötterna och huvudvärk men ändå glad. Kom hem till mina älsklingar som väntade med god middag.
Millie och pappa hade haft en trevlig dag, de hade varit och handlat lite och ute och gått.
Jag måste nog sova nu för att försöka få bort huvudvärken, så jobbigt när jag har såhär för det går inte över av tabletter, jag kan vakna på natten också med fortfarande jätteont, usch tänk om man bara kunde ta bort det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0