Cami!

Idag har vi träffat våran älskade Cami som vi saknat! Hon kom vid lunchtiden och vi gick till kondis och invigde uteserveringen :) det var mysigt och skönt i solen men ibland blåste det kallt så då skyndade vi oss därifrån.

Vi gick och spatserade lite i centrum, Millie fick gå runt och hålla i handen eller i vagnen och då var hon så nöjd.

Sen kom vi hem och Millie sov eftermiddagsvila. När hon vaknade gjorde jag korvsoppa till oss för första gången, det blev gott! Millie började med att spotta ut morötterna, äta upp all korv, sen alla morötter och sist lite av potatisen. Haha hon är så tokig när hon äter.
Sen satt vi bara och lekte i vardagsrummet. Millie hängde och bara ville vara med sin mosterCami, hon tillochmed grät när hon skulle på toa, åh så mycket hon tycker om sin moster :)

När klockan närmade sig sju så åkte hon hem och vi gick snabbt till coop för att handla frukt som tagit slut här hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0