En dag på landet

Inatt krånglade Millie lite, hon höll på i en timma mellan två och tre och hade svårt att somna om, jobbigt.
Men idag gick vi upp och mös innan vi åkte hem till Jacque och Lovie. Dit kom också Anna med sin Wilton och Jossan med sin Wilmer. Vi hade en riktig mysdag ute på landet där de bor. Vi började med att gå en promenad sen gick vi in och lekte, åt gottislunch, pannkakor! Och äppelsmulpaj till efterrätt. Sen lekte vi, tittade på mora träsk och umgicks. Mycket trevligt!

Sen kom vi hem, Millie sov vila och jag och Linus målade i rummet.
Till Middag åt vi taco, Millie som åt det för första gången tyckte väl att det var sådär, hon åt mest bara ost och bröd. Men jag lyckades göra en liten rulle med guacamole och köttfärs som hon åt :)

Sen tog vi en sväng till rusta för att köpa mer färg då vi märkt att denna inte kommer räcka.
Vi kom hem och har myst i Millies rum (det ända rummet som inte luktar konstigt pga färgen) och Millie har börjat med en ny grej, klättra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0