Farmors kontor

Idag har vi åkt på studiebesök på farmors jobb :) vi lunchade tillsammans med farmor och hennes kollegor och sen var Millie oå kontoret och jobbade lite!

Efter det åkte vi till K-rauta för att vi ska äntligen fixa iording vårat sovrum som jag inte alls trivs i just nu. Så snart ska vi börja måla, wiieeeee!

Hemma sen var det eftermiddagsvila, sen middag och efter det gick vi och matade fåglarna vid ån. Och så har vi myst med vår goa mysunge som har blivit bättre på att sitta still och mysas lite, åååh de är så gosigt!

Juste! Jag har ju glömt att berätta för er att Millie har slutat amma nu för över en vecka sedan. De kändes lite konstigt i början som om jag skulle sakna det men nu känns det ganska skönt. De sista månaderna har hon ju knappt ätit, bara snuttat sen är hon klar, en gång om dagen. Så ja nu var det faktiskt dags att sluta! Men ja, de känns konstigt att aldrig mer få göra det. Men jag är så glad och lycklig över att det gick så bra som det gjorde, visst det fanns ett tillfälle där i somras som jag hade så ont när vi fick svamp, och jag nästan ville sluta, men jag kämpade mig igenom det och föutom de har det gått så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0