Hunden Chess

Idag åkte jag och Millie hem till Jacque och Lovine. Vi började med att gå en promenad med hunden Chess som de passar om dagarna. Vi gick förbi och tittade på de söta fåren och lammen men då sov tyvärr Millie.

När Millie vaknade gick vi in och lekte lite. Vi åt en underbar lyxig lunch! Igår hade de haft lite kalas så det fanns massor med gott kvar. Fläskytterfilé, potatisgratäng, tzatsiki och beasås, avocado, fetaost och äpelpaj till efterrätt, allt var såå gott!
Millie åt massor med vindruvor till efterrätt.

Sen lekte vi lite, Millie var och klappade massor på Chess, han är en superlugn och snäll hund så hon kunde klappa och han var nöjd. Men om han gick mot henne blev hon genast lite nervös.

Efter middagen åkte jag och gymmade lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0