Infra city

Inatt har Millie sovit halvdåligt igen för nu har hon börjat med lite hosta också :(
Jag var sååå trött imorse, låg i soffan och halvsov när Millie lekte. Vi åt frukost och gjorde oss iordning för att gå ut och möta Linda med kusinerna Fernando och Isabelle. Vi tog bussen ner mot infra city för att gå på lite affärer, barnens hus, rusta och em.
Barnen softar lite inne på rusta :)

Sen tog vi bussen till centrum och lunchade på grillen. Efter att ha spatserat runt inne och utanför leksaksaffären gick vi hem och sov vila, jag totaldäckade på soffan och vaknade av att Millie stog bredvid mig med telefonen vid örat och "pratade" i den och Linus lagade middag :)
Vi åt och sen åkte jag ner med Annica till sats för at gå på ett tufft pass!

Jag kom hem och hann pussa lite på Millie innan hon skulle sova, hon har börjat krångla när hon ska sova, rullar runt i sängen, sticker ut benet och armen mellan spjälorna och vill gärna somna på rygg men har lite svårt att göra det, så nattningarna tar mycket längre tid nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0