Jobbpappa

Idag har pappa börjat jobba 100% igen. Jag har blandade känslor, skönt av den riktiga vardagen börjar igen på något sätt men samtidigt jättetråkigt för Millie som har vant sig att ha sin pappa hemma så mycket. Men jag är överlycklig över att hon ändå fick alla dessa månader tillsammans med honom. Vi har verkligen fått haft det skönt! Avlastat varandra, och njutit otroligt som en hel familj. Så ledsen är jag över att bli så själv om dagarna igen som man kan känna sig ibland.

Men idag har jag och Millie bara varit hemma men fått besök av många. Kusin Daniel kom hit till lunch och lekte med oss innan han vid fyra åkte till arlanda för att ta flyget tillbaka till london.
Millie ville gärna låna hans hörlurar :)

När pappa kom hem satte han igång och lagade kycklingwraps till middag med bla, babyspenat, sallad, gurka och morötter. FarbrorCharlie kom hit och åt med oss också. Blev ganska gott, Millie fick en i miniversion också :)
När vi ätit klart kom även farmor hit och lekte med oss. Millie har ibland varit lite tjurig under dagen och efersom hon inte har bajsat idag men pruttat massor misstänker jag at hon nog haft lite ont i magen, kanske hård i magen för ovanlighetens skull.

Snart är vi klara med sovrummet!! Wihooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0