kalas för Fernando

Idag på förmiddagen var vi bara hemma. Vi prövade att rita för första gången :) det gick en liten stund innan hon ville börja röja, blev inte så mycket på pappret heller eftersom hon trycker så löst, men vi får öva flera gånger :)

Efter lunchen så åkte jag och Millie hem till mormor och morfar där det sen skulle vara lite kalas för kusin Fernando som blir fyra år imorgon. Vi åkte dit lite tidigare för vi hade inget att göra så vi hjälpte att pynta lite och så.
Sen kom hela tjocka familjen och vi åt middag och tårta, Millie älskade morfars yoghurttårta!
Jag, Linus och morfar hjälptes åt att få ihop hela garderoben som tog ett bra tag så när vi äntligen var klara hade de flesta åkt och Millie var super trött. Så det blev raka vägen hem, välling, borsta tänder, blöja och bums i säng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0