kalas för morfar

Idag vaknade vi halv sex som vanligt, Millies klocka är inställd på det, men hon hade bara vaknat en gång på kvällen och sov sen hela natten så jag fick ändå sex timmars sammanhängande sömn, guld!

Jag åkte sen till gymmet med Camilla och gick på ett sh'abam pass, ett roligt dansa och ha kul pass. Sen åkte jag direkt till scopan i runby för att titta på second handen om jag kunde hitta en spegel till sovrummet. Jag blev avsläppt vid hemköp och där hade nåt bsk-lag loppis, och där fanns en spegel i ganska exakta måttet jag ville ha för 30:- så jag gick inte ens in på scopan utan raka vägen hem med en stor spegel under armen :)

Här hemma åt vi lunch och gick ut på gården och lekte.

När vi kom in kom kusinerna Fernando och Isabelle hit och röjde och lekte med oss.

Millie sov sen middag och när hon vaknade så åkte vi hem till morfar och mormor på kalas eftersom morfar fyller år imorgon! Där var de grillkalas med vi fick sitta inne eftersom det ändå var kallt ute. Massa folk, god mat och musik. Millie lekte med alla kusiner och dansade och klappade händerna när det spelades gitarr :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0