kallt igen :(

När det var så fint hela förra veckan är det alltid lika tråkigt när det blir kallt igen, det har ju tillochmed snöat och då tycker jag det är så tråååkigt. Jag vill bara ha vår, nuuu!
Idag räffade jag och Millie, Jennifer och hennes lilla söta fyramånaders Ellie. Vi åt lunch på waynes och efter det gick vi till öppna förskolan och träffade några fler vänner och var med på sångsamlingen.

Sen kom vi hem, Millie sov och till middag bjöd pappa på kolgrillen. Det var gott! Efter middagen kom farmor hit en stund, hon tog även med sig Millie på en promenad och då passade jag och Linus på att börja spackla lite inne i vårt sovrum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0