Konstnär

Idag efter Millies förmiddagsvila och lunch gick vi i det tråkiga regnet till öppna förskolan. Millie målade sin första målning någonsin! Och den fina målningen ska visas på utställningen som startar på måndag i biblioteket :)

Konstnären

Vi lekte, sjöng på sångsamlingen och gick sen hem och sov eftermiddagsvila.
När pappa kom hem och Millie vaknat åkte vi till Ikea, där åt vi middag och köpte lite saker till rummet bla, sängkläder, gardinstång och leksakskastruller till Millie, och några doftljus för att få bort den sista målarlukten förhoppningsvis :)
Jag ska nog vänta med att lägga upp bilder på sovrummet tills det är heeelt klart, men här får ni en liten titt på den fina sängen vi äntligen ska sova på inatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0