Kusiner

Idag åkte jag och Milllie redan vid tio till mormor och morfar. Kusinerna Fernando och Isabelle var ju redan där och ville så gärna att Millie skulle komma. Vi lekte där en stund, barnen åt korv med bröd till lunch och sen gick jag och Millie en sväng hem till Linda, Farzad, Meja och Max för att leka lite med Meja och säga hej till pappa som jobbade lite där med att hjälpa de att gräva på tomten.

Vi lekte lite ute, grävde i sandlådan (Millie åt några skopor) sen lekte vi en stund inne också.

Sen gick jag och Millie tillbaka till mormor och morfar, Millie sov i vagnen och jag gick in och åt lunch med alla som var där.
När Millie vaknade lekte hon lite med kusinerna(nu var även amanda där) de tittade på tv och hoppade i mormor och morfars säng, haha! Hon åt middag och sen kom pappa och hämtade oss.

Millie som sov sina vilor tidigare idag var supertrött redan vid sex, så vi har underhållt henne och hållt henne vaken så länge det gick, jag som var så trött råkade visst somna några minuter på golvet, haha! Blir nog att gå och lägga sig tidigt idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0