Leklördag

Idag fick jag en skön start på dagen med en liten skön sovmorgon, mina älsklingar väckte mig med nyköpta frallor från kondis :) vi åt god frukost, lekte lite och sen åkte jag till sats för ett pilatespass, ett mycket bättre pass än förra veckans! Skönt!
Jag kom hem duschade och så gick jag och Millie hem till min bror och kusin Isabelle :) vi lekte ett tag och sen gick vi ner till stationen och mötte kusinFernando som hade varit på museeum med sin moster.
Vi åt en glass i den efterlängtade solen och matade änderna.

Puss!
Sen sa vi hejdå till alla och så gick jag med en sovande Millie till centrum och shoppade lite småsaker innan vi kom hem till pappa som hade städat hela dagen.
Vi åt en god middag och gick sen ut och lekte på gården. Millie kunde gå på grussandlådan ganska långt själv men lyckades ramla på ansiktet två gånger, haha tokigt.

Myslördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0