Lyxfrukost

Imorse gick vi upp och åkte iväg, till scandic i infra city och åt lyxig hotellfrukost :) Första gången vi gjorde det bara sådär. Det är jättemysigt, att nån gång göra det, slippa göra frukos, äta ofta samma tråkiga och sen diska bort. Hotellfrukost är ju mycket godare!
Millie åt massa god fruktyougurt, torkade bär, smörgås, och vattenmelon som hon älskade.
Vi tog en rundtur i den mysiga miljön, tittade och vinkade till fiskarna och åkte sedan hem och smälte maten och sov vila :)
Sen har vi inte alls gjort mycket, dagen har kännts jättelång eftersom vi var ute så tidigt imorse säkert.
Vi har bara varit hemma och myst och lekt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0