Många barn

Usch så trött jag var imorse när Millie vaknade tjugo över fem! Vi mös lite i soffan innan vi åt frukost och sen göra i ordning oss för att ta bussen till öppna förskolan i bollstanäs. Jag prövade en sista gång med ett försök att hitta skon. Började gå samma väg som jag gått, kikade överallt. Gick till förskolan som ligger precis där för att höra om de fått in en sko, ingenting. Så jag och Millie börjar ge upp, börjar gå mot öppna förskolan, hittar en tjuga på marken och tittar noga i buskar och diken, och där, ja där ser jag den stackars ensamma, blöta, övergivna skon, åh så lycklig jag blev!!

Jag fick Millie att somna i vagnen och skuttade in på öfsk. Där var Linda med barnen och så kom Mickan med barnen.
Trevlig stund med lek, sångsamling, lunch och lite mer lek innan stängningsdags.
Men vi fortsatte hem till Mickan och fortsatte där, full rulle med Mickans tre barn, Lindas två barn, Tess tre barn och Min Millie :)

Sen tog jag och Millie bussen hem och båda tog en skön och lång sovvila! Jag vaknade av att Millie var lite ledsen men pappa hade tagit upp henne, jag och hon låg och vaknade till i soffan medans pappa dushade och sen åkte vi iväg och storhandlade.

När vi kom hem hade vi fredagsmys och åt jordgubbar i soffan och lekte innan Millie gick och la sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0