Mat!

Idag har jag och Millie varit och träffat två gamla vänner. Carro och hennes stor mage som snart ska få en pluttis och Pernilla med sin snart ettårige Dante.
Vi lunchade på fabben. Jag och Millie åt hummersoppa för första gången, det var mums tyckte båda :) sen var det pannkakor efter det. Ja, mätt blev jag! Millie satt faktikst ovanligt lugnt ganska länge innan hon tröttnade, men hon fick sitta och pilla majs och ärtor så då var hon glad ett tag.
Sen gick vi och tittade lite i centrum innan vi gick hem.

På kvällen gick Millie på promenad med pappa och farbrorCharlie och sen hälsade de på hos farmor och farfar. När de kom hem trodde jag att jag bara att jag råkat slumra till på soffan i 20 minuter men det hade visst gått mer än en timme :) haha jag var lite trött visst.

För ett tag sen köpte jag lite köksredskap och frukter till Millie, hon är så söt nu när vi lekt med henne där och hon fattar vad man ska göra. Då kan hon gärna gå dit och leka själv ibland. Då vispar hon runt i kastrullen, tar upp frukter, låtssas smaka på de och leker verkligen. Det är så kul att se, så gulligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0