Mysig söndag

Sedan vi var på Ringblomman har Millie varit snorig, så typiskt när man är bland barn. Och inat hade hon väl en halvjobbig natt för näsan gjorde så att hon vaknade massa gånger. Och så ville hon gå upp kl fem, men pappa tog henne så fick jag sova lite till.
Hon är gnälligare igen, säkert för förkylningen men mår ändå bra.

Vi var ute ens sväng på gården, hela familjen och farmor. Vi grävde i sandlådan, gungade, gick runt massor (hon börjar bli stadigare! Även med skor) och Millie lärde sig lukta på blommor :)

Sötnosen påväg till sandlådan med sin hink i handen.

På eftermiddagen fick Millie sova i vagnen och jag gick och hämtade kusin Amanda. Vi tog en liten promenad i solen innan vi kom hit. De lekte i Millies rum och jag kunde laga middag i lugn och ro.

Efter middagen åt vi en supergod sockerkaka som Amanda hade bakat till oss :) sen fortsatte de att leka så jag kunde diska också :) Millie stormtrivdes med sin kusin! Tack Amanda för en mysig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0