Pilates

Idag började vi dagen segt här hemma, alla ville fortsätta sova när Millie vaknade kvart i sex, även Millie men hon kan oftast inte somna om den tiden så då får man gå upp helt enkelt. Jag och Linus har sovit på soffan de senaste två nätterna efersom vi håller på med målning i vårt sovrum och Millie som fortsätter att vakna mycket på nätterna i sitt nya rum. Halvjobbiga nätter...
Vi mös på morgonen i Millies rum där vi slängt ner en madrass. Jag och Linus halvsover medans hon leker omkring oss :) vi åt frukost och lekte och sen provade jag på ett pilatespass tillsammans med min pappa. Det var väl ett mysigt pass men jag hade velat jobba mera med kroppen, lite för lugnt.
Jag kom hem duschade snabbt och tog med mig Millie hem till Helena som hade sitt barnbarn Lias där så att barnen fick leka lite :)

Sötisar

Medans vi var borta hade pappa målat en vända till i rummet, känns snart klart, fast jag vet att det ändå är ganska mycket klart, jaja vi får jobba på hårt så det blir snabbt klart!

När Millie vaknade från sin eftermiddagsvila var vi så galna att vi åkte till rotebro och åt mcdonalds och handlade lite saker på coop.
Sen kom vi hem och myste i Millies rum (det är vårt nya mys och lekställe) Millie badade och nu sover hon och vi ska titta på film :)


Kommentarer
Helena

Ja, det var jättemysigt när ni kom hit. Nästa gång kan vi leka ute, och fika i vårsolen! Kul att det börjar bli fint hemma, sen kommer ni att vara så stolta! Kramis!

2013-04-15 @ 17:58:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0