Regnigt

Idag har jag och Millie varit hemma hos Camilla&Hailey och lekt. Jag hade planerat att ta en mysig promenad dit och hem men vart inte alls sugen på det när det tråkregnade :( så vi tog bussen.
Där lekte vi och fikade massor :)
Jag är lite sugen på att köpa ett litet bord och stolar till Millies rum, hon verkar klara av det rätt bra upp och ner,får se om vi kanske gör det sen :)

Men Millie har fortsatt med att vara väldigt gnällig och trött tycker jag, hoppas hon inte håller på att bli sjuk... Men mitt i allt gnäll var hon så rolig för hon hittade Haileys skor som hade kardborreband som var roliga att pilla på, men hon ville också så väldigt gärna ha på sig de. Så hon fick gå runt i de, haha såg så roligt ut.

Sen tog vi bussen hem och på stationen här nere gick jag förbi busschauförernas lilla barack och frågade om de fått in Millies lilla sko men tyvärr hade de inte det. Och de på öppna förskolan hade inte heller fått in den :(

Efter middagen följde Millie med pappa och farbrorCharlie på liten promenad och sen hade de hälsat på hos farmor.
Under tiden hade jag ett långt skypesamtal med min mammaKaren i chile :)


Kommentarer
mormor

Mi gordita hermosa y malula!!!!!

2013-04-24 @ 15:21:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0