Ringblomman

Idag vaknade Millie tidigt igen :( men vi gick upp, tog det lugnt, sa hejdå till pappa som åkte till jobbet och satte oss och åt frukost.
Nu har tokMillie kommit på nått nytt som tydligen var gott, doppa skorpan i filen! Mums!

Vi mös här hemma men hon blir snabbt gansk trött och det tror jag beror på att hon skulle behöva sova en timme till på morgonkvisten.
När det var dgs för första vilan gick vi ut och hon fick somna i vagnen. Vi tog en lång promenad och gick sen till min arbetsplats, Ringblomman. Där hälsade vi på alla och sen åt vi lunch tillsammans med avdelningen Lusen.
Efter det hade vi lite möte med chefen :) sen fika rast och sen lekte vi inne på avdelningen, Loppan. Hon fick följa med en av fröknarna dit själv utan mig först och hon var så glad så! Millie kommer att börja på någon av de två avdelningarna :)

Efter det gick vi ut och lekte på gården med min gamla jobbavdelning, Biet. Millie höll mig i handen och gick upp för kullarna och sprang på gräset för hon var så glad.

Sen gick vi hem och sov vila. Jag började laga middag, potatissoppa med nybakat bröd, det blev helt okej tyckte jag och Millie, pappa tyckte soppan var äcklig :(

Sen tog vi en kvällstur till Barnens hus och Rusta för att handla några saker vi behövde.

Just nu håller Linus på att natta Millie, och för tredje natten i rad så har vi hållt på i en halvtimme ungefär för att hon har blivit så bångatyrig när hon ska sova för natten, jobbigt.


Kommentarer
Helena

Men åh, vad kul att se Millie leka på exakt samma plats där du stod och drömde om ett barn tillsammans med Linus <3 Ibland är livet så roligt och knyts ihop på ett härligt sätt. Du, säg till chefen att de måste fixa ommålning av lekstugan :) Den ser riktigt sliten ut, inte kul nu när det kommer en massa nya gulliga barn :)

2013-04-28 @ 10:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0