solig dag

Inatt vaknade Millie som vanligt ungefär fyra gånger men hon sov ändå till strax efter sex, det var sovmorgon för oss!
Och idag har det varit superfint väder men vi har varit inne stora delar av dagen ändå. Jag och Millie var ute en stund på gården och lekte med några av hennes nya leksker hon fick av farmor igår. Och så gungade vi. Sen tog vi en promenad för att titta på änderna men vi såg knappt några, däremot var det fullt av fiskmåsar som skrek och bajsade överallt så vi gick hem igen.

Nu på kvällen har vi roat oss med att skruva ihop byrån, inte det löttaste när man har Millie som ska klättra på allt och gnälla när hon inte får. Men vi fick ihop den tillsist!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0