sopponsdag

Imorse ville Millie gå upp halv fem, jag ville bara gråta! Efter en halvtimme lyckades hon somna om vi våran säng och vi sov till sju, tur!
Då gick vi upp, lagade frukost, satt och åt den länge och sen fixade vi iording oss och tog bussen ner till bollstanäs.
Där mötte vi upp Jacque och Lovine och gick på liten promenad, tjejerna sov en timme i sina vagnar och när de vaknade lekte vi på öppna förskolan innan lunchen serverades, idag var det grönsaks och korvsoppa.
När vi ätit klart var hella stället tomt, vi var sist ut. Jacque var på toa, jag höll på att packa ihop saker när jag ser hur tjejerna står och pussas, åh så söta de var! Jag och Jacque blev ju så glada för att de gjorde det själva utan att vi sagt nåt men då sa vi puss några fler gånger så att vi kunde fota lite :)

Vi gick ut och lekte lite på den lilla lekplatsen där ute men det blåste så mycket att det inte alls var så skönt, så vi sa hejdå och så tog jag och Millie bussen hem.

När vi kom hem låg vi och gosade en stund på soffan innan Millie sov vila. När hon vaknade kom pappa och farmor hem hit. Jag och pappa åkte ivög till Ikea och Millie och farmor stannade här. De åt middag, gick till centrum där farmor köpte fina uteleksaker till Millie, så hade de stannat här ute på gården och lekt med de, grävt och krattat och gjort sandkakor :)
Jag och Linus köpte en byrå som vi måste snickra ihop imorgon för ikväll orkar ingen göra det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0