STORMILLIE

Oj vad vår bebis har blivit stor idag!!
För det första så flyttade Millie till sitt rum inatt :) Inga konstigheter alls! Hon hade vaknat till två gånger på kvällskvisten när pappa fortfarande var vaken men somnade om på en gång och sen sov hon hela natten till halv sex!

Sen idag åkte vi hem till Mickan och lilla Milo där även Linda och Max var. Vi hade mycket mysigt, åt massa gott och lekte. När Millie vaknade från sin förmiddagsvila hemma hos Mickan började hon gå jättemycket, fortfarande några och små steg men hon ville gå mycket, superkul! Hon ställde sig upp två gånger själv från golvet också, på alla fyra med rumpan rakt upp och så upp med armarna :)

Söta killar!

Mickan som är så bra på att baka gjorde en mumsig cheesecace med blåbär, åh så gott, Millie fick färska blåbär av henne som hon slukade i sig ivrigt :)

Sen kom vi hem, Millie sov vila och vi spacklade i rummet. Sen åt vi god kycklinggryta med ris och då var Millie en stor tjej igen och ville äta upp all mat själv med sked :D

Efter middagen kom farmor hit med en present till millie, en leksaksspis! Så där har vi lekt ikväll och Millie har fortsatt att gå massor! Så kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0