Tandläkarbesök

Idag var jag och Millie på kondis och träffade Johan, Mickan&Milo. Vi åt och pratade, och hade det trevligt.

och sen gick vi till folktandvården vid centrum för Millie hade ett första besök hos tandsköterskan för lite information. Känns som om jag redan hört allt på bvc, men det var kul ändå, Millie gick runt tandläkarstolen och försökte klättra på den och så fick hon välja en tandborste :)

När jag och Millie kom hem sov hon vila, efter den lekte hon och pappa en stund medans jag lagade middag till mig och Millie för pappa stack iväg för att träna och titta på fotboll. Så jag och Millie hade en mysig kväll själva! Juste! Jag plockade med mig några av min lillebrors gamla bilar som låg hos mina föräldrar till Millie, och hon tycker om att leka med de! Kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0