Uppe inna tuppen

Idag började våran dag 4:44. Fyfan vad trött jag var!! Jag la Millie i vår säng i hopp om att hon skulle somna om men de gick inte. Pappa som skulle upp till jobbet gick upp med henne så fick jag dra mig lite i sängen. Jag kom ut och la mig i soffans sen medans Millie lekte runt här på golvet och på mig men jag nästan sov så jag fick tvinga mig upp för att fixa frukost till oss.
Idag åt Millie sin fil själv. Men hon vrider handen ett halvt varv när skeden ska in i munnen så hälften av filen låg överallt!

Lite senare kom Jacque och Lovine hit. Vi åt blodpuddinglunch och sen gick vi till öppna förskolan, lekte lite, sjöng och målade :)

Efter middagen idag åkte jag och Camilla ner till sats och provade på ett pass som heter Abs-solution. Hahahah det gck sådär, ett 30minuterspass som bara tränar magen. Men vissa övningar var ju omöjliga att utföra så jag bara skrattade åt mig själv och undrade vad jag gjorde där!?! Haha nej jag får bli lite mer vältränad innan jag ger mig på det där passet igen :)


Kommentarer
mormor

Gordita exquisita, preciosa, cada día mas linda y más malula!!!! Le encanta hacer trabajar a su mamita, por eso no le importa si deja sucio hahahahah. Te quiero, te amo, te adoro!!!!!!!!!!!!

2013-04-24 @ 15:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0