Börjat röja

Idag började vi dagen med att gå upp och ta det lugnt innan vi gick till kondis för att ta en frukost med vår vän Johan. Mormor och Morfar som var barnvakt åt kusinerna tittade förbi och fikade med oss också. sen sov Millie i vagnen och då lämnade vi hennemed Farmor för att vi skulle gå hem och röja bort vår stora garderob som stog i vårat sovrum. vi skruvade isär det och fraktade iväg den till mormor och morfar som gärna ville ha den.

När vi var klara hämtade vi upp Millie och så åkte vi och handlade lite på Rusta och på Lidl. Sen kom vi hem och jag och Millie sov lite eftermiddagsvila, så skönt! Sen lagade vi middag, åt och efter maten fastnade jag och Linus i ett program på tvn och Millie var så söt för hon lekte så glatt med sig själv runt oss i vardagsrummet.

Sen badade Millie och när pappa tog upp henne så sa han att hon skulle få välling så hon kröp raka vägen till köket och titta på mikron i väntan på vällingen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0