Valborg

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag och Millie var en sväng till biblioteket för att lämna tillbaka några böcker.

På eftermiddagen när pappa kom hem lagade vi och åt middag och efter det kom mormor och morfar hit en stund. Roberto ringde och undrade var vi var för de väntade tydligen på oss vid brasan, haha så vi gick dit och träffade alla.
Millie gick runt massor själv och var ganska glad, men vi var klar till ganska sent och såg brasan tändas så hon började bli väldigt trött.
Så vi kom hem och tog kvällsrutinen väldigt fort, välling, borsta tänder, blöja, pyjamas, godnattsång och sängen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0