Vårsolen, lämna mig aldrig!

Imorse tog jag och Millie bussen hem till Linda, Meja och Max.
Det är så underbart nu när solen lyser så varmt och skönt, jag hoppas verkligen att våren är här för att stanna! Det är så skönt nu när snön är borta från trottoarerna och man kan köra vagnen lätt igen. Åh vad jag älskar våren!
Meja är hemma med sin lillebror nu när hon har påsklov. Meja hade även sin grannkompis hemma, en stor tjej på 8 år. Så millie var ju överlycklig att få leka med stora tjejer! Hon fick tillochmed vara själv med de i Mejas rum och leka. Haha hon var lugn och glad även fast hon blev körd i en dockvagn och buren på :)
Linda grillade korv till oss ute i den sköna vårsolen, och senare åkte vi hem.

På kvällen kom farmor hit och lekte. Hon ringer alltid och berättar för Millie att hon kommer så att de ska vinka i fönstret när hon kommer nerför backen. Så Millie står där och väntar och sen kryper hon till dörren när det plingar :)


Kommentarer
Gammelfarmor

Å vad gulligt, det är som man får tårar i ögonen!
Kram till Millie!

2013-04-03 @ 22:26:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0