ååååh

Nästan en hel vecka har gått... snabbt går det ändå nu när jag bara jobbar 80% med lediga fredagar!
Varje dag när jag lämnar Millie så gråter hon hysteriskt precis när jag går :( så jobbigt. Men sen går det bra på dagarna. Sen på eftermiddagarna ses vi ofta ute på gården och då blir hon lite ledsen och vill gå hem. Hoppas hon vänjer sig snart.

Idag vaknade vi tidigt. Millie satt som vanligt och tittade på teletubbies och jag vilade på soffan.
Vi gick och åt frukost och vid slutet så blev hon galen, och en hög feber hade smygit sig på. Hon var heeeelt sänkt vid åtta, hade 39, 5 så hon fick en alvedon och sov nästan konstant ända fram till två. Gnällde i sömnen, försökte bajsa men orkade inte så hon grät massor för att hon säkert hade ont. Usch usch usch! Orkar inte med dessa sjukdommar :(

Vid tre började alvedonen att verka, hon lyckades bajsa och var ganska lugn en stund.
Sen emot sex tiden höll hon på att somna. Så vi tog ett bad, hon kräktes för hostan och ville bajsa igen utan att lyckas. Jag lyckades hålla henne vaken till sju, hon fick en till alvedon och somnade på en gång när jag la henne i sängen. Nu får vi se om hon sover några timmar och sen ska vara uppe resten av natten eftersom hon har sovit så mycket eller så hoppas vi att hon fortsätter att sova bort den dumma febern.

Trevlig helg


Kommentarer
Jacqueline

Men lilla Mille <3
Hoppas hon mår bättre idag!!! <3

2013-08-31 @ 08:12:56
URL: http://lovinesmamma.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0