älskade sommar

Åh vad underbart det är med sommar och ledigheter! Vill aldrig att det ska ta slut!

Idag åkte vi till rösjöbadet med Roberto och kusinerna, mormor och morfar, kusinAmanda och morbrorJorge.
Det var säkert 15 år sedan jag var där, vi badade mycket där när jag var liten. Men det var jättemysigt! Inte fulltproppat som jag trodde det brukade vara, och en stor och fin sandstrand.


Efter att vi lekt och umgåtts och vilat åkte vi förbi och handlade innan vi åkte hem till farmor och farfar och farbrorCharlie där Millie fortsatte bada. Vi grillade massa gott och hade det skönt i solen tills Millie blev trött och grinig, så då gick vi hem och mös lite innan Millie fick gå och sova.

Jag ser så fram emot den här veckan då pappa kan sitta med oss på frukosten, och när vi kan spendera hela dagarna tillsammans och bara umgås!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0