årets varmaste dag!

Idag på årets varmaste dag har Millie blivit ett och ett halvt år!! Det firade vi med att först åka till ett stall i vallentuna där en kompis sköter om en häst. Så hon bjöd dit Millie för att hon skulle få klappa och sitta lite :)
Millie tyckte det var ganska spännande och tittade och klappade försiktigt, men hon ville inte sitta kvar där när jag satte henne.


Sen åkte vi vidare till kvarnbadet. Dit kom Roberto med Fernando och Isabelle. Vi bada och lekte massor i det otroligt varma vädret!
Lite senare kom även mormor och morfar, Vali och Amanda.
Vi hade det mysigt och skönt men det var faktiskt för varmt vissa stunder!


När vi kom hem sen var pappa iväg en stund så jag och Millie åt middag själva. sen mötte vi upp pappa och gick till Ica och handlade lite lördagsmys :)

Bra start på semestern!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0