Ledsen Millie och mamma

När vi var hemma i onsdags tyckte jag att förutom gnället så mådde Millie ganska bra så hon fick gå till förskolan igår.

När vi kom in till hennes avdelning var hon ganska lugn men så fort jag sa: Mamma ska gå och jobba nu, så hoppade hon upp runt min hals, vägrade släppa och grät. Ååååh vad jobbigt det kändes i mitt lilla mammahjärta :( jag ville nästan börja gråta. Så jag fick samla kraft för att säga hejdå och gå därifrån fort.
Hon skrek men jag tror att det knappt hann gå en minut innan hon blev lugnt. Sen hade det gått bra resten av dagen.
Även fast jag vet att hon har det bra där så blir jag ledsen över att behöva lämna bort det käraste jag har. Men så är det...

Idag hade vi vår första lediga fredag tillsammans :) vi åt frukost, lekte lite och gick till öppna förskolan sen. Där inne blev Millie genast lite orolig för hon trodde nog att jag skulle lämna henne. Hon är ganska annorlunda nu, förut lekte hon överallt och brydde sig inte om mig. Nu tar hon min han och vill att jag ska gå med överallt, och om ett barn går lite för nära så blir hon lite rädd. Usch så annorlunda hon har blivit. Sen är hon fortfarande väldigt gnällig och snorar och hostar fortfarande :(

Nu sover hon vila, pappa har kommit hem, jag ska gå och packa lite för snart ska vi iväg och åka kryssning med hela min familj :)
Hoppas Millie kan vara glad så vi får en trevlig kväll och dag imorgon.

Sötnosan satt och sjöng i badet igår
Trevlig helg på er :)


Kommentarer
Farmor

Gull-Gos! Det kommer att gå bättre och bättre med lämningen, det är jag säker på men jag förstår att det gör ont i hjärtat. Hoppas att ni får en trevlig kryssning och att Millie kan få gå på disco och dansa och sjunga lite :) Kram från oss

2013-08-23 @ 14:29:13
Nadia

Hahahaaa....Millie...jag smälter...Tia Vali älskar dig!

2014-04-24 @ 09:56:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0