liten gnällis

Igår var jag hemma med en gnällig Millie. Redan på morgonen förstog jag att hon skulle bli hemma idag också då hon somnade i min famn på förmiddagen. Men efter lunchen och sin vanliga vila vaknade hon upp på bättre humör.
När pappa kom hem åt vi middag och sen kunde jag cykla till jobbet för att vara med på personalmötet iallalfall.

Idag har vi varit hemma. Millie har mått bra men hon är ju fortfarande överdrivet gnällig. Eller hon lixom bryter ihop för allt igen. Så fort hon får ett nej slänger hon sig på golvet och skriker och gråter. Sen har hon varit lite tröttare än vanligt också. Men vi ska chansa och gå till förskolan imorgon. Hoppas det blir bra. Är ju lite orolig eftersom hon inte varit där efter hennes sista inskolningsdag förra fredagen. Och så ska hon bara dit och vända imorgon för att sen börja på riktigt på måndag. Så hoppas det går bra och hon inte är allt för ledsen.

Här ska ni få se på Millies första sommaruppgift som sitter uppe på hennes avdelning :) uppgiften var att ta med sig en bild eller något sånt på sin favoritglass :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0