myckeeet

Känns som om massor har hänt dessa dagar. London, en sjuk Millie och jag 27 år :)

Vi hade det superbra i London. Hela fredagen och lördagen turistade vi runt hela dagarna, hängde på pubben och åt fantastiska middagar sent på kvällarna. Vi åkte runt på bussar, tunnelbanor, taxisar och gick massor. Med Daniel och Mats som guidar :)

Det var en rolig upplevelse tillsammans med mina bröder!
Millie hade det bra här hemma med pappa men varit väldigt förkyld och igår blev det väl värre. Inatt var hon kokhet och grät varannan timme. Usch. Imorse lämnade jag henne och pappa, hennes ögon hängde långt ner när jag åkte till jobbet, usch vad jobbigt att lämna henne när hon mår så.

Jag blev firad på jobbet med god paj och när jag jobbat klart skyndade jag mig hem till min lilla sjukling. Mormor och morfar var förbi och fikade lite med mig och Millie men stackarn var så hängig :(

Efter några klunkar välling ville hon inte ha mera utan tog min hand och tog med mig till hennes säng. Så jag la ner henne och hon somnade snabbt.

Imorgon är det min tur att vara hemma. Fy vad tråkigt att börja med att vabba såhär på en gång när man vill komma in i jobbet.
Hoppas det här inte håller i sig så länge för det är så tråkigt med en skrikMillie...


Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Stackars lilla Millie och er, hoppas att hon snart blir bra. Behöver ni hjälp med något så vet ni var vi finns. Kram från oss!

Svar: Tack så mycket, kram på er
Michelle

2013-08-19 @ 21:55:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0