ons, tors, fre

I onsdags hade jag och Millie en cykeldag :)
På förmiddagen cyklade vi upp till ringblomman och lekte ute på gården en liten stund, åkte hem sen och åt lunch och vilade. Och sen efter vilan cyklade vi hem till gammelfarmor och Helge på lite fika :) vi satt ute på baksidan och plötsligt började det regna. Vi satt under tak men Millie ville gärna ändå leka ute i regnet, titta upp mot regnet och ner snabbt och skrattade. Sen cyklade vi hem i regnet och kort där efter kom pappa hem.
När jag berättar för Linus om vad vi hade gjort hela dagen och kom till regnbiten kom Millie springandes fram till honom och visade med handen på huvudet och babblade (hon berättade alltså att det hade regnat på henne) det var så gulligt att se hur hon berättade med sitt språk!

varje gång vi går hem från farmor och farfar så plockar Millie med sig ett eller två småäpplen
Igår var vi hemma, min syster Cami kom hit och umgicks innan vi på eftermiddagen var bjudna hem till moster Vali på hejdåmiddag för kusinDaniel som åkte tillbaka till london idag.

Millie fick ett gammalt diadem av mig eftersom hon har upptäckt vad man ska göra med de, men det är ganska svårt att fixa till det när det bara åker ner :)
Idag träffade vi upp Roberto och kusinerna här ute på gården. Millie tyckte jag skulle ha min väska och gick och hämtade den under vagnen där den låg
Vi lekte lite innan vi gick upp hit och åt lunch.
Efter lunchen gick vi till centrum en snabbis, Millie sov lite men vaknade snabbt.
Då beslutade vi att åka ner till bollstanäs där det finns en liten strand.
Det var varm och mysigt där och skolan där har en fantastisk lekplats!

Vi åkte hem till pappa, åt middag och sen gick vi upp till farmor och farfar där Millie badade i sin lilla pool :) Sen gick hon hem nästan naken därifrån och med Hjärtruds koppel i handen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0