Resa ;)

Igår på förmiddagen gick vi på öppna förskolans sångsamling och träffade Anna&Wilton, Jacque&Lovine plus massa andra spm man brukar träffa där. Millie som inte vart där på länge var lite blyg men ändå glad och lekte. Hon satt och degade med en stor pojke och hade jättekul med honom!
Sen tog vi med oss Jacque&Lovi hit och åt lunch innan tjejerna sov.
Efter deras vilor åkte vi hem till de ute på landet där det lektes och badades innan vi åt en god middag!
Tjejerna bråkade ovanligt mycket igår, skulle ha samma leksaker och knuffades och skrek, haha tokfior! Men de var ändå söta och lekte mycket också :)

Under middagen planerades det mycket och tillsist bokade vi en resa till teneriffa som vi alla ska åka på den 11januari!! Woohooo!!!


Idag ville Millie gå upp kvart över fem. Eftersom Linus är ledig så tar vi varannan dags sovmorgon, så tur hade jag som sov vidare till sjutiden då det var dags för frukost.
Senare åkte vi till cykelhuset och spanade in en cykel till mig som jag funderar på att köpa. Min som jag köpte på blocket upptäcker jag bara fler och fler fel på och känns inte alls pålitlig. Därför funderar jag på att köpa en ny, men självklart sätter pengarna lite stopp då jag just nu är väldigt fattig eftersom jag inte har en ordentlig inkomst (ännu för på måndag kommer jag börja tjäna mer igen :)) jippie!
Men det kanske ändå är värt att lägga pengarna på en ordentlig cykel...

Efter jag provat lite cyklar så åkte vi hem till våra vänner Linda, Farzad, Meja och Max.
Vi hängde med de hela dagen och hade trevligt med de. Millie lekte massor med Meja och granntjejen som tar hand om henne :)
Äter mellanmål så fint vid Mejas utebord :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0