våra första dagar

Nu har vi invigt både jobb och förskola :)
Jag tycker det ska bli roligt och spännande att lära känna en helt ny barngrupp och jag vill redan göra så mycket! Men först måste saker planeras osv.
För Millie verkar det gå toppen! Linus har inskolningen. Hon leker inne och ute (mest med sig själv) och vill helst vara ute, sjunget, äter, sover och trivs bra. Efter vilan när hon vaknar är hon lite ledsen men det går över fort!
Jag som jobbar två dörrar bort springer lätt dit och tjuvkikar lite på vad hon gör :)
Idag möttes vi ute på gården också, det måste ha varit konstigt för henne, hon kom fram och pratade lite sen tjurade lite sen glömde hon bort mig! Haha. Får hoppas att hon vänjer sig fort.

Måste även tala om för er att jag är sååååå nöjd med min nya cykel, jag bara flyger fram känns det som! Den är så skön!

Några bilder från idag:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0