biverkning

Förra veckan var Millie med pappa och tog spruta mot mässling, röda hund och påssjuka. Hon var jättetuff och grät inte, bara när hon skulle mätas haha.
Det brukar ta en vecka för att få en reaktion mot sprutan och exakt en vecka efter i onsdags så fick Millie feber på natten. Igår mådde hon ganska bra. Lovine, Jacque och Micke kom hit och mös med oss men på kvällen fick Millie feber igen och blev så trött och gnällig. Hon la sig tidigt men sen kom hon in till oss på natten och var kokhet! Hon kräktes en gång och sov sedan vidare.

Imorse kom Fernando och Isabelle hit tidigt kl halv åtta för vi skulle vara barnvkt. Millie sov fortfarande men vaknade jätteglad när hon märkte att de två var här. Vi hade en mysig dag med de. Åt frukost, lekte, var på biblioteket och åt lunch. Sen kom Linda och hämtade dem.

När Millie vaknade från sin vila tog vi en promenad med vagnen och ville ligga där eller bli buren. Sen när vi kom hem började gnället, tröttheten och febern stiga. Hon kräktes en gång igen och sen orkade hon inte ha ögonen öppna längre.
Pappa har åkt hem till kompis och jag är hemma med lilla feberskruttan :( hoppas bara vi får sova inatt!


Kommentarer
mormor

Ahora me acordé Chichí y entré a ver inmediatamente lo que has escrito. Las fotos están muy bonitas.

2013-12-29 @ 22:21:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0