JUL

GOD JUL!
Ojojoj vad många dagar som gått! Jag är så glad att Millie mår bra och inte ens fått vattkoppor som vi trodde hon skulle få av sina kusiner. Och så fick hon en spruta för en vecka sen som gick så bra, vägde 12,5 kg och är 85cm lång!

Jag jobbade min sista dag den 23dje och nu ska jag vara ledig till den 7 januari. Sååå skönt!
Vi har haft jättemysiga dagar men alla våra nära och kära. Millie har fått jättefina julklappar som hon tycker mycket om. Massa med pippi och mimmi saker som hon älskar och massa annat. Hon är en glad unge och jag en glad mamma :)
hon börjar verkligen bli så stor på olika sätt, så himla kul!
Hon vågar härma ord mer så nu lär hon sig flera och så kommer det lite mer snack :)
Hon gör tokiga saker och har ett jäkla humör ibland. Stora ungen, det är ju faktiskt inte så långt kvar tills hon blir två år!


Kommentarer
mormor

Qué fotos mas lindas Chichi!!!! A quién llamaba por teléfono? Seguramente al jultomten para agradecerle los regalitos o para pedirle mas!!! jijiji.

2013-12-29 @ 22:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0