Magsjuka nr 2

Igår gick vi upp för att äta frukost och sen cyklatill förskolan. Millie ville inte ha frukost utan lite frysta ärtor. Sen badade hon och då kom allt ut igen. Vi stannade hemma. Minsta lilla hon ville äta, ärtor, frukpuré, vatten och lite ris kom upp ca fem minuter efter. Stackarn. Men efter sin vila igår så har det inte hänt något mer. Hoppas det var bra med det där lilla. Annars har hon faktiskt mått ganska bra och varit pigg!
Tokis som älskar att ligga och äta frysta ärtor


I tisdags var jag på fortbildning på naturskolan/skeppartorp. Det var roligt. Vi var ute hela dagen så det var tur att det inte hade hunnit komma snö och att det inte var så kallt.
Jag fick lära mig lite spännande saker om djur och natur och så såg jag en hackspett :)


Igår kom den första lilla snön. Det smälte lika fort och nu har det faktiskt kommit lite till!


Kommentarer
Jacqueline

Men lilla Millie ❤️ hoppas det inte blev nå
Mer!! Saknar er!!! Knappt en månad kvar nu :D

2013-12-06 @ 23:42:09
URL: http://lovinesmamma.bloggplatsen.se
Gammelfarmor

Millie ser ju för härlig ut, ligga o äta frysta gröna ärtor! Längtar till att få träffa er alla tre! Ses snart, kram!

2013-12-07 @ 00:07:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0