Usch!

Vi hade en bra och sjukfri helg. Mös och umgicks mycket med mormor och morfar och alla andra :)
Jag blir så lycklig över att Millie har sina underbara kusiner att umgås med, och i april kommer det två till småkusiner :) vilket härligt gäng det blir, lite högljutt bara ;)

Igår var vi på förskolan. Det går fortfarande ganska bra med lämningarna. Oftast gråter hon inte alls utan ger mig en puss och går. Aå härligt!

Men igår kväll blev det min tur att bli magsjuk... ååååh så tråkigt!! Tur så tömde jag allt igår och idag är det lugnt. Men det känns så tråkigt att behöva missa en massa jobb!
Så idag och imorgon är jag och Millie hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0