vivite

Usch vad tråkigt jag bloggar. Jag tänker ofta att nu har jag saker att berätta och sen glömmer jag bort att blogga.

Vi mår i alla fall bra! Jag var ledsen som missade mitt jobbs julfest i veckan när jag var sjuk. Men i torsdags hade vi mysmiddag hos farmor och farfar tillsammans med gammelfarmor. Millie (och vi) fick massa fina paket av gammelfarmor! Tack så mycket!! Millie älskar sina nya Mimmisaker och jacka!

I fredags var vi hos Jacque, Micke och Lovi på middag och bus :)
Igår var jag även bjuden på glöggmingel hos envän/kollega :) det var väldigt trevligt!

Idag har vi varit hos mormor och morfar och bakat lite och ätit. Millie har typ slutat äta där för där får man tydligen hur mycket glass som helst.. idag fick hon fyra glassar till middag... hahah det får nog bli avvänjning snart!

Det nya roliga är att det har börjat komma massa nya ord. Man får klura ut vad de betyder för hon är lite otydlig men hon härmar och säger massor. Favoritordet i helgen har varit "vivite" =vill inte. Hahah hon är så söt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0