Alla hjärtanens dag

Idag kom Jacque och Lovine hit, åh vad det var läntesen vi lekte och vad vi hade saknat de! Vi åt lunch och lekte sen gick vi till sentrum en snabbis.

På eftermiddagen kom farmor hit. Hon hade med sig en alla hjärtans dag present till Millie. En söt och gosig björn som man kan värma i micron så den blir varm och skön :)

Farmor var här ganska länge och mös med oss, hon fick idag vara med en glad Millie, hon lekte och dansade och pratade. Hon har faktikst varit ganska nöjd idag, det är mysigt!

Nu ska vi titta på kärleksrulle :)
Puss och kram på er alla, och glöm inte att varje dag visa kärlek och uppskatting till varandra, inte bara när någon annan bestämt att man ska göra det en viss dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0