Bättre

Jobbig natt, Linus jobbade, Millie vaknade ofta men sen när hon väl sover några timmar kan inte jag sova för jag fick så ont i magen (kanske åt för många kakor igår :))

Millie vaknade iallafall på bättre humör. Hon rensade gaderoben imorse,
hon har inte kännts lika varm idag och hon har inte velat mysa lika mycket. Hon har orkat leka mera och varit lite gladare. Gått med sin gåvagn och gåbil som hon knappt kunnat de senaste dagarna då hon varit så svag i kroppen.
Nu skjutsar hon även maskarna i sin nya gåbil :)

Stackars pappa kom hem kl tolv på dagen efter att ha jobbat heeela natten. Jag och Millie tog en liten promenad här nere bara.

Sen på eftermiddagen väckte vi pappa och åt middag och sen kom farmor hit och lekte.
Älskade unge med sin mask <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0