Biblan!

Imorse sov Millie till strax innan åtta. Skönt! Iförsig försökte jag få henne att somna om en och en halvtimme inatt, men så ser varje natt ut nuförtiden.
Vi gick up, tog det lugnt och åt frukost. Linda och Millies kusiner skulle till centrum och frågade om vi ville med, eftersom vi inte hade annat för oss så följde vi med. Roligt när kusinerna får träffas :)
Vi spatserade och lunchade. Och sen gick vi hem.

På eftermiddagen sov Millie nästan två och en halvtimme. Jag passade på att börja laga mat, blev färsbiffar med potatis och hemmagjord tzatziki som jag gjorde för första gången men mums så gott det blev! Tyvärr ville inte Linus komma i min närhet efter de eftersom jag stank vitlök..
Millies färsbiffar formade jag som små korvar så hon kunde hålla i den lättare, hon åt en iallafall :)

Sen gick vi till biblioteket. Millie klättrade lite, läste bok med pappa och jag lånade några böcker om bla. barnmat och babymassage :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0