buzzador

Jag har nyligen blivit en buzzador och har fått vara med i min första kampanj!
Som buzzador får man chans att pröva på nya varor som man blir erbjuden.
Nu har jag och millie alltså fått prova på en fruktsmoothie från nestlé.

Vi har delat med oss till Millies små vänner och varenda, verkligen varenda unge älskar dessa! De är fantastisk smidiga att ha med sig när man är ute eftersom det inte är en glasburk, den går att stänga och fortsätta äta senare och skönast att Millie har kunnat äta de själv hur lätt som helst!
Så vi har förälskat oss i dessa. Det ända tråkiga är att de inte finns i fler smaker.. Men det kanske kommer!? ;)

Det roliga är att jag även har gjort lite saker som vuxna kan äta också. Jag gjorde tex en mouse av äpple och päron med bland annat dessa till Millies 1årskalas!
Och så har jag bakat barnvänligare kakor med de som Millie och jag tyckte om!
Här ska ni få receptet om era barn ska få något gott med lite mindre socker!

Barngrottor:

100 gram smör
1/2 dl socker
2 dl vetemjöl
1/2 tsk bakpulver
1 tsk vaniljsocker

Blanda allt till en deg.
Rulla små bollar, tryck ner tummen i dem och fyll med fruktsmoothie!
In i ugnen i ca 10 minuter i 200 grader.
Gott!
Kaktjejen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0