djuren

Kom på att jag knappt skrivit i helgen. Men vi har nog inte gjort så mycket... Igår var vi hos mormor och morfar på lunch som vanligt. Sen var vi hemma hos Linda, Farzad, Meja och pyttelilla Max. Han är nu fem veckor och jag har verkligen helt glömt bort att Millie har varit så liten, overkligt!
Millie var glad för Meja hade massa roliga saker att leka med!

Idag när pappa kom hem tidigt från jobbet åt vi lunch och sen åkte iväg till öb och willys för att handla blöjor, schampo, tandkräm och hemmasaker där det är billigt och bra :) och eftersom vi ändå var där så gick vi in i djuraffären och tittade på de söta kaninerna, mössen och fåglarna!
Millie tyckte det var spännande och vinkade glatt till kaninerna när vi sa hejdå och skulle gå!

Sen var vi bara hemma, åt middag, lekte och badade. Och nu har Millie upptäckt att man kan lägga sig i badet. Hon lägger sig som på mage med händerna mot badkaret och pressar upp sig, så gulligt! Gärna vill hon böja ner ansiktet mot vattnet så att hon kan dricka lite :) sötnosa!
Titta storatjejen som för ett tag sen lärde sig att hålla i flaskan själv och dricka sin välling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0